Referat d. 04. juli 2009
VINFORENINGENS GENERALFORSAMLING PÅ SKAGEN LØRDAG D. 4. JULI 2009.

Formandens beretning blev kort, for som hun indledte generalforsamlingen så ”er vi i tidsnød”. Medlemmerne fik ingen forklaring på disse ord, men der var heller ikke nogen der bad om det, så det må vel være ok.

Valg af referent endte med at Kurt modtog valg – som de sidste gange.

Godkendelse af årsregnskab og investeringer. Jette fremlagde formuerne der viste saldi på kr. 4.853,42 og 2.500,00. Generalforsamlingen besluttede enstemmigt at overføre kr. 2.500,00 til investeringskontoen så den får en saldo på kr. 5.000,00 (nøj hvor det går). Godt gået fru kasserer – regnskabet blev enstemmigt vedtaget.

Uafklarede spørgsmål var der ingen af, da ingen turde spørge om noget. Formanden takkede for at hun måtte have punktet med på dagsordenen (!!!!!?????).

Opsummering af hverv – herunder Jette og Kurts forslag. Da formanden har fået nyt job fra 1.8.09 ønsker hun at trække lidt mere på sin næstformand. Da Winnie havde sagt ”næstformand – det er jo mig” så accepterede hun formandens ønske og venter nu spændt på hvilke opgaver hun kastes ud i.

På forslag vedtog generalforsamlingen at hvervet som foundraiser nedlægges og Kurt får i stedet opgaven som Eventmaker. Han skal bla.a. finde forslag og lave indstillinger til bestyrelsen vedr. kommende ture (når nu formuen er så hastigt stigende).

Så var der pause. Reno fik et tlf.opkald og forlod generalforsamlingen under formandens højlydte protester. Hvem f….. gør sådan uden at spørge formanden først - respektløst. Erik bad pænt om lov til at pudse næse i Renos fravær. Det blev bevilget og Erik fik cremen ud af hornet og virkede efterfølgende lidt mere opstemt.

Valg til diverse poster blev behandlet under forannævnte punkt.

Næste møder og rækkefølge.

17. oktober hos Winnie og Erik
5. december Gløggslatter hos Anette og Reno
22-24 januar 2010 forsøges igen i Kollund hvor Anette og Reno står for det.
April (dato findes senere) hos Jette og Kurt

Nyt fra Rikke – kontrakt – hjemmeside + god nyhed.
Det skal stå i vedtægterne at vi har en løbende 10-årig kontrakt med Rikke & Ivan.
Hjemmesiden skal have et link til dem.
Webmasteren retter billeder så Erik ikke længere opttræder som Lucky Luke.
Næste år ser vi på evt. køb af ny grill.

Indkomne forslag – åben lidt endnu. Vi er enige om at vi fremover vil betale lidt mere for strømmen til Rikke & Ivan. Foreningens kasse betaler udgiften (evt. i form af øl eller lign.).
Reno sørger for gratis visitkort fra ”Vista print”

Referenten havde ingen notatet til ”åben lidt endnu”, men det må formanden kunne hjælpe ham med.

Evt.
Intet til dette punkt. Fornemmede at bestyrelsesmedlemmerne var trætte. Mødet trak langt ud over de fastsatte 7 minutter.